Νόμπελ στην υποκρισία

 

Μα τι έκπληξη. Την περίοδο που ο δυτικός ιμπεριαλισμός τα βρίσκει σκούρα απέναντι στην Ρωσία και επιθυμεί να την υποδείξει σαν τον μεγάλο εχθρό της ανθρωπότητας, το Νόμπελ (όπως ανακοινώθηκε σήμερα) πάει σε μια συγγραφέα, Svetlana Alexievich, για το έργο της που ”απεικονίζει την σκληρότητα της ζωής στην Σοβιετική Ένωση” και το πόσο αυταρχική και βάρβαρη είναι η σημερινή Ρωσία και το πόσο δημοκρατικό ήταν το φασιστικό Ουκρανικό Μέινταν. Με την ανακοίνωση του βραβείου δήλωσε:”Author Svetlana Alexievich said she had wept when she saw photographs of those shot dead during street protests in Kiev in February 2014 against a Moscow-leaning president.The subsequent pro-Russian separatist uprising in eastern territories, which has killed over 8,000 people, was a result of foreign interference, she said, pointing the finger at Russia. “It is occupation, a foreign invasion,” she said.”
Η ευρωπαική επιτροπή των Νόμπελ δεν βρήκε συγγραφέα που γράφει για την δημοκρατία και ανθρωπιά στην Ευρωπαική Ένωση των μνημονίων, θυμήθηκε την Σοβιετική Ένωση. Δεν είδε πουθενά κάτι για την Συρία και την Ευρώπη φρούριο, τους πνιγμένους στις θάλασσες της Ευρώπης….για το δημοκρατικό Μέινταν με τις ηρωικές σβάζτικες να βραβεύσουμε. Πόση αηδιαστική υποκρισία πλέον. Πόση βρώμα να βγάλει ακόμα αυτή η σάπια αστική Ευρώπη. Ο ρόλος ενός ανθρώπου του πολιτισμού είναι πρωτίστος η κριτική στον δικό του οίκο, όχι σε αυτούς που η αστικές του τάξεις θέλουν να ισοπεδώσουν και να απομυζήσουν.

Να μας θυμίσει κάποιος την τελευταία φορά που έδωσαν Νόμπελ για λογοτεχνικό έργο που αφορά την εισβολή στο Ιράκ, στο Αφγανιστάν, στην Λιβύη, στην Γιουγκοσλαβία, ή σε ακτιβιστή ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Σαουδική Αραβία.

Μετά τον διορισμό της Σαουδικής Αραβίας στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, το βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας σε συγγραφέα για το έργο της που υπερασπίζεται το φασιστικό Μέινταν, μένει να πάρει και το Νόμπελ Ειρήνης η Μέρκελ (που είναι πράγματι υποψήφια) για ”την παραδειγματική επίδειξη της αλληλεγγύης και των Ευρωπαικών αξιών στην Ελληνική υπόθεση” για να οριστικοποιηθεί ότι ζούμε σε φαντασίωση του Γκέμπελς.

Profuso

Ω, πύλες του παραδείσου!

Be first to comment