S300 #1

Στοχοποίηση του Πινοσετικού Γεωργιάδη βλέπει η Χόπλαρου τζαι η συνοπαρτσιά της, με μια εξοχότατη πλάγια προσπάθεια υπεράσπισης των εμετικών θέσεων της ΟΕΒ… εεε των θέσεων του. Θέλουν «διάλογο» τα κοπέλια, αλλιώς ήνταλως εν να το παίζουν κουλτουριάρηες τωρά που εν να υποστηρίζουν τες ιδιωτικοποιήσεις, με τι μούτρα θα κατεβούν Φανερωμένη; Όταν οι ίδιοι εππέφταν να φάσιν τον Κουκουμά με σχόλια τζαι απανωτά άρθρα  τη επόμενην ημέρα, χωρίς μάλιστα ούτε ένα επιχείρημα που να φκάλει νόημαν δεν ήταν στοχοποίηση. Ενομίζαμεν ότι ήταν να πάθει κραχ ο server του Cyprusnews  τζήντες μέρες, ιστορικές στιγμές. Ας πούμεν τζήνος ο Στόγιας, γράφει μόνον για να κατηγορήσει την άκουσον άκουσον παλιομοδίτικην Αριστερά, μα τι προοδευτικό πλάσμα σιορ. Ας πάει 100 χρόνια πίσω η πρωτοβουλία της Ευρώπης να μας πει πόθεν ήβρεν τα «προοδευτικά» εργασιακά της μέτρα. Αφήκαν τζαι το κάλεσμα προς την Αριστερά για να ζητήσει συγγνώμη μιαν βδομάδα τώρα στο blog τους, την ίδια στιγμή (μιαν ημέραν μετά για να είμαστεν ακριβείς) που ετζοιλιούνταν τζαι αγκαλιάζουνταν μες τα κανάλια με τον Φούλλη. Σιγά ρε εκολλήσαμεν με τόσα μέλια. Τυχαίο;

Weapons of Class Destruction (WCD)

WCD - (όπλα για την καταστροφή των τάξεων) παραδοσιακοί και κανούργοι τρόποι αποδόμησης του κόσμου του κεφαλαίου και των μορφών εκμεταλλευσης και εξουσίας που δημιουργά και αναπαράγει

6 Comments

  • Reply February 5, 2014

    George Philis

    Το να λέμε για κάποιους αν είναι αριστεροί ή δεξιοί, κατά την άποψη μου, είναι αρκετά παρεξηγημένο τελικά. Υπάρχουν τάσεις μέσα σε κάθε σύστημα. Σε κομμουνιστικό πλάισιο, που δεν υπάρχει πλέον ως σύστημα, υπάρχουν και τάσεις προς τη δεξιά έστω και αν δεν είναι φανερές – και σε καπιταλιστικό πλάισιο, υπάρχουν και οι τάσεις προς την αριστερά. Παράδειγμα η Αμερική, μια χώρα κεφαλαίου όπου και οι αριστεροί και οι δεξιοί είναι ίσες πολιτικές δυνάμεις. Αυτό που κάνει κάποιο δεξιό ή αριστερό… δεν είναι μια συλλογή θέσεων που μένει χαρακωμένη και δεν αλλάζει ποτέ. Αντίθετα, είναι η προσέγγιση στα διάφορα θέματα, που κάποτε θα υπάρχει μια ευαισθησία που κλίνει προς τα αριστερά…. και άλλες φορές προς τα δεξιά. Το να συζητεί μια ομάδα με κόμματα από διαφορετικούς χώρους σημαίνει ότι επιδιώκει διάλογο. Ο διάλογος δεν βλάπτει, ιδίως όταν γίνεται μέσα σε ευγενικό κλίμα.

    • Reply February 5, 2014

      Weapons of Class Destruction (WCD)

      Κανένα διάλογο δεν θέλουν φίλε Γιώργο, απλά θέλουν να μην λιντσαριστούν σαν κοινοί γλύφτες της εξουσίας για την εξωκοινοβουλευτική “προοδευτική” τάχατες νομιμοποίηση της φτωχοποίησης του λαού. Υποστηρίζουν θέσεις οι οποίες σκοτώνουν (και θα συνεχίσουν να σκοτώνουν) είτε άμεσα είτε έμμεσα το λαό, δεν είναι χώρος ανταλλαγής απόψεων γιατί είμαστε αδκιασεροί, αυτές οι θέσεις είναι ενάντια στην εργατική τάξη στην πραγματική ζωή. Επομένως δεν μιλάμε για απλές απόψεις, απλά θέλουν να πλασαριστούν σαν οι “προοδευτικοί” πλασιέδες του νεοφιλελευθερισμού (καπιταλισμού). Δεν έχει να κάνει με ευγένια, αριστερά ή δεξιά (δεν είναι ότι λέει ο καθένας), ούτε με προσωπικές κόντρες. Δεν έχουμε να κάνουμε διάλογο πολύ απλά διότι είμαστε σε αντίπαλα στρατόπεδα, το έχουν δηλώσει και οι ίδιοι αλλά και εμείς, η μόνη συνδιαλλαγή που έχουμε είναι να μελετήσουμε τα “επιχειρήματά” τους για να καταλάβουμε καλύτερα τον εχθρό. Δεν είμαστε όλοι το ίδιο, ζούμε σε ταξική κοινωνία, στην ασυμφιλίωτη αντίθεση κεφάλαιο-εργασία αυτοί επέλεξαν το πρώτο και εμείς το δεύτερο όχι από καπρίτσιο αλλά λόγω αντικειμενικής θέσης μας στην ταξική κοινωνία που ζούμε.

      • Reply February 5, 2014

        George Philis

        Φίλε WCD, εγώ τους γνωρίζω προσωπικά εδώ και αρκετούς μήνες και συμφωνούμε σε αρκετά κοινά θέματα. Βέβαια, δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος ο οποίος μπορεί να συμφωνεί σε όλα και με όλους!! Θεωρώ ότι είναι προοδευτικοί άνθρωποι, όπως θεωρώ ότι είμαι και εγώ. Γνωρίζω επίσης ανθρώπους που ίσως γνωρίζεις και εσύ, και πάλι υπάρχουν κοινά θέματα και συζητώ μαζί τους. Το πρόβλημα είναι ότι άτομα σαν την Ρένα και τον Γιώργο, και με όλους εμάς που δεν ανήκουμε σε συγκεκριμένο στρατόπεδο… αυτό ίσως “φοβίζει” μερίδες της κοινωνίας επειδή είναι πιο δύσκολο να κατανοηθούν κάποιες ιδέες. Πότε ήταν η τελευταία φορά που χρειαστήκαμε να αναλύσουμε ένα θέμα ακόμα και από την ιδεολογική του προσέγγιση; Πότε ήταν η τελευταία φορά που ανακαλύψαμε κάτι καινούργιο και ορθότερο από τις δικές μας θέσεις; Πότε ήταν η τελευταία φορά που προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε από επικοινωνιακό φακό μια άποψη για χάρη διαλόγου; Αυτά μας βγάζουν αυτόματα εκτός στρατοπεδων 🙂 Ίσως η αντιπαλότητα να γενιέται μεταξύ αυτών που ανήκουν σε στρατόπεδα και αυτών που δεν ανήκουν πουθενά αλλά είναι έτοιμοι για διάλογο. Τι λες;

        • Reply February 5, 2014

          Weapons of Class Destruction (WCD)

          Ξαναδιάβασε το σχόλιο μου, δεν είναι οτι λέει ο καθένας ούτε θέμα προσωπικό. Αντικειμενικά υποστηρίζουν το κεφάλαιο, τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση, δεν είναι ακαδημαική λέσχη ανταλαγής απόψεων. Αντικειμενικά έχουν διαλέξει στρατόπεδο, δεν έχει κανέναν απέξω από τον κόσμο που βλέπει από πάνω, οτι και αν νομίζει ο καθένας. Δεν είναι τι νομίζει ο καθένας, οι τοποθετήσεις είναι αντικειμενικά τοποθετημένες στην πραγματικότητα. Η Ε.Ε είναι θέση ξεκάθαρη, το ίδιο και οι ιδιωτικοπιοίσεις, το ίδιο και οι άλλες τους θέσεις.

          • February 5, 2014

            George Philis

            Αν προτιμάς να βλέπεις “ασυμφιλίωτη αντίθεση κεφάλαιο-εργασία” όπως έγραψες και πιο πάνω… τότε καταλαβαίνω τη θέση σου, και διαφωνώ βέβαια. Θεωρώ ότι το κεφάλαιο και η εργασία πάνε μαζί στον αιώνα που ζούμε. Αν θέλεις να παλέψεις το κεφάλαιο… νομίζω είναι δική σου επιλογή. Εμείς που θέλουμε να λειτουργήσει πιο σωστά το κεφάλαιο… θα παλέψουμε τις πολιτικές που θεωρούμε άδικες.

          • February 5, 2014

            Weapons of Class Destruction (WCD)

            Οι αντιθέσεις του καπιταλισμού δεν είναι θέμα υποκειμενικό, “πως προτιμάς να το βλέπεις”, η αντικειμενική πραγματικότητα το δείχνει. Είναι οικονομικά 101 αυτό, ακόμα και αστοί οικονομολόγοι το παραδέχονται. Αυτό που είναι υποκειμενικό είναι το σε ποιο στρατόπεδο παλεύεις. Βεβαίως δεν είναι θέμα να σε πείσω, δικαιούσε να πιστεύεις οτι θέλεις, απλά εγώ εξηγώ για ποιό λόγο δεν είναι δυνατός αυτός ο (ας πούμε) “διάλογος”.

Leave a Reply